FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby.

2. Jak mogę sprawdzić dostępność danego produktu w określonym sklepie stacjonarnym?

Możesz sprawdzić dostępność, wysyłając e-mail na adres: sklep@trygonsport.pl lub wysyłając wiadomość na fanpage Trygon Sport.

3. Kiedy zostanie wysłana przesyłka?

Przesyłka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia, jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godz. 13:00. W przeciwnym razie paczka zostanie wysłana następnego dnia roboczego.

4. Jaki jest koszt przesyłki?

Darmowa dostawa przy zamówieniach od 199 zł. Dla zamówień do 199 zł:

  • Przy przedpłacie: 12 zł
  • Za pobraniem: 15 zł

 

5. Co jeśli zakupiony został produkt w złym rozmiarze?

Klienci mają 14 dni na wymianę lub zwrot zakupionych produktów.

6. Chciałbym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?

Wypełnij formularz dostępny tutaj.

7. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Rozpatrujemy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania paczki.

8. Otrzymałem wadliwy towar i chciałbym go zwrócić. Czy istnieje taka możliwość?

Tak. Należy wypełnić formularz dostępny tutaj.

9. Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Otrzymasz numer przesyłki po jej nadaniu. Możesz śledzić paczkę na stronie przewoźnika. 

10. Złożyłem zamówienie, ale chcę zrezygnować. Co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, zanim towar zostanie wysłany. Transakcja zostanie anulowana bez dodatkowych kosztów.